sobota, 5 stycznia 2013

Blogowanie

Kiedyś, jeszcze jako początkująca mężatka, założyłam swojego pierwszego bloga. Był on, a właściwie nadal jest, choć już na nim nie publikuję, bardzo osobisty. Wszystko skończyło się  kiedy zaszłam w ciążę, stałam się bardziej powściągliwa, zrozumiałam, że tego czego szukam, w tym miejscu nie znajdę. Można powiedzieć, że wraz z przyjściem na świat mojego pierwszego Dziecka, narodziłam się nowa ja. Potem było kilka lat przerwy i w lecie tego roku zapragnęłam znowu stać się blogerką. Wraz z rodzącymi się nowymi pasjami, narodził się ten blog, gdzie czasem przemycam jakieś bardziej osobiste sprawy, ale chciałabym się jednak skupić na tym, by dać się poznać od strony twórczej. A interesuje mnie wszystko i wciąż odkrywam nowe inspiracje, nowe informacje i czasem mam wrażenie, że eksploduję od nadmiaru treści w mojej głowie...
Blog powstał z wielu powodów, ale kiedy go zakładałam, nie sądziłam, że aż tyle zyskam... To od Was dowiedziałam się o rzeczach, o których nie miałam pojęcia lub miałam je w bardzo małym zakresie... 
Zobaczyłam życie w Norwegii oczami dziewczyny tam mieszkającej, której blog jest miejscem magicznym, pełnym pasji, dowiedziałam się od innych  matek jak jeszcze lepiej rozwijać/bawić/uczyć moje Dzieci, poznałam wiele cudownych przepisów kulinarnych, dowiedziałam się jak dbać o swój rozwój osobisty, zarządzać czasem, zagłębiłam się jeszcze bardziej w tematykę kosmetyki naturalnej i rękodzieła, zdrowego stylu życia i mogłabym tak wymieniać i wymieniać....
Jestem wdzięczna sobie za szansę, którą sobie dałam i Wam wszystkim, którzy dzielicie się swoimi pasjami i wiedzą. DZIĘKUJĘ :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz