niedziela, 6 stycznia 2013

Plakaty w pokoju zabaw

Moje Dzieci mają pokój, w którym aktualnie znajdują się prawie wszystkie Ich zabawki. Jest to pokój z przeznaczeniem do remontu, właściwie bez mebli, z dziecięcymi malowidłami na ścianach. Ostatnio wydał mi się taki szary i smutny i postanowiłam go upiększyć. Chciałam do tego użyć plakatów z gazetek Synka, ale stanowczo zaprotestował, postanowiłam więc wydrukować postacie z ulubionych bajek Obojga. Wyszukałam odpowiednie materiały, wydrukowałam je i powiesiliśmy je na ścianach za pomocą taśmy klejącej. Ile było zabawy i radości. Z Córką często się teraz bawimy w pokazywanie różnych postaci, widać, że przypadło jej to do gustu :) Powiesiliśmy też pokolorowane obrazki i w przyszłości mam zamiar stworzyć taką mini galerię prac Dzieciaczków. A pokój zyskał, stał się bardziej przytulny :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz