poniedziałek, 2 czerwca 2014

Lista ulubionych utworów sprzed lat (wyzwanie Czerwcowe Listy)

Na blogu Edyty Zając - jednym z moich ulubionych, pojawiło się wyzwanie noszące nazwę Czerwcowe Listy i mam zamiar wziąć w nim udział. Mam wrażenie, że ostatnimi czasy wciąż rozmieniam się na drobne, wciąż poszukuję i trudno mi nazwać własne uczucia, trudno zebrać myśli i takie listy będą bardzo inspirujące. W ładzie łatwiej dostrzec oczywiste.....
Dzisiejsza lista dotyczyć będzie ulubionych utworów sprzed lat.
  1. Depeche Mode "Only when I lose myself"
  2. Depeche Mode "In your room"
  3. Depeche Mode "Rush"
  4. Depeche Mode "Halo"
  5. Depeche Mode "When the body speaks"
  6. HIM "Bury me deep inside your heart"
  7. HIM "Ressurrection"
  8. HIM "The reaper"
  9. HIM "Play dead"
  10. HIM "Funeral of hearts"
  11. Marylin Manson "Mechanical animals"
  12. Marylin Manson "The last day on earth"
  13. Varius Manx "Oszukam czas"
  14. Varius Manx " Wstyd"
  15. Varius Manx "Wolne ptaki"
  16. Varius Manx "Co dalej"
  17. Varius Manx "Jestem tobą"
  18.  De Su "Właśnie stajesz się"
  19. Celine Dion "Falling into you"
  20. Celine Dion "Because you loved me"
  21. Celine Dion "New day has come"
  22. Pink Floyd "High hopes"
  23. Sinead O'Connor "Nothing compares"
  24. Guano Apes "Lords of the boards"
  25. Metallica "Nothing else matters"
  26. Enigma "Return to innocnce"
  27. Closterkeller "Władza"
  28. Kasia Kowalska " Tak mi ciebie brak"
  29. Kasia Kowalska"Cofnij czas"
  30. Kasia Kowalska " Czekając na ten dzień"
  31. Kasia Kowalska "Kto może mi to dać"
  32.  Kasia Kowalska "Bezpowrotnie"
  33. Kasia Kowalska "A to co mam"
  34. Marcin Rozynek "Siłacz"
  35. Garbage "Milk"
  36. Garbage "I think I'm paranoid"
  37. Garbage "You look so fine"
  38. Garbage "Drive you home"
  39. Michał Bajor "Moja miłość największa"
  40. Krystyna Janda " Na zakręcie"
  41. Rebecca Lavelle "Gentle, gentle"
  42. Beyonce " Halo"
  43. Fauxliage "Let it go"
  44. Radiohead "Creep"
  45. The Kin "Together"
  46. Liber i Doniu "Skarby"
  47. Bjork "Unison"
  48. Bjork "Come to me"
  49. Bjork Play dead"
  50. Bjork "Possibly maybe"
  51. Bjork "Bachelorette"
  52. Bjork  "Yoga"
  53. Bjork "All is full of love"
  54. Natalia Kukulska "Decymy"
  55. Sting "Mad about you"
  56. Sting "Shape of my heart"
  57. Kelly Clarckson "Addicted"
  58. The Cranberries " Animal instinct"
  59. Damien Rice  i Lisa Hannigan "9 crimes"
  60. Gigi D'Agostino "Lamour toujour"
  61. Tomasz Żółtko "Kochaj mnie i dotykaj"
  62. Justyna Steczkowska "Stu policjantów"
  63. Justyna Steczkowska "Grawitacja"
  64. Edyta Górniak "Szyby"
  65. Enya "May it be"
  66. M.Żebrowski i K.Nosowska " Przywitanie"
  67. Christina Aquilera "Fighter"
  68. Sweet Noise "Dzisiaj mnie kochasz jutro nienawidzisz"
  69. Sweet Noise " Nie było"
  70. Eminem " Stan"
  71. Eminem  "Mockinbird"
  72. Eminem"Lose yourself in a music"
  73. Bajm "Dziesięć przykazań"
  74. Bajm  "Łąki pełne snu"
  75. Bajm "Miłość i ja"
  76. Bajm"U stóp szklanych gór"
  77. Beata Kozidrak "Kiedy mnie okłamiesz"
  78. Faithless i Dido "One step too far"
  79. Dido "Here with me"
  80. ATB "Ecstasy"
  81. ATB "Black nights"
  82. ATB "Colldes with beauty"
  83. ATB feat. Heather Nova "Feel you like a river"
  84. Linkin Park "New divide"
  85. Linkin Park "Leave all the rest"
  86. Linkin Park "In the end"
  87. Linkin Park "Numb"
  88. Republika "Moja Angelika"
  89. Edyta Geppert "Jaka róża taki cierń"
  90. Myslovitz "Nienawiść"
  91. Myslovitz "Chciałbym umrzeć z miłości"
  92. Myslovitz "Dla ciebie"
  93. Pati Yang "All that it thirst"
  94. Coldplay "In my place"
  95. Madonna "Time stood still"
  96. Evanscence " My immortal"
  97. Schiller mit Heppner "I feel you"
  98. Dżem "Do kołyski"
  99. Mortal Love "All the beauty"
  100. Mortal Love "Beautiful one"
  101. A-HA "Summer moved on"
  102. A-HA "Velvet"
  103. A-HA" Forever not yours"
  104. A-HA Hunting high and low"
  105. Simple Minds "Hypnotized"
  106. Extreme "More than words"
  107. Spice Girls "Viva forever"
  108. Bon Jovi "Always"
  109. U2 "Groun beneath your feet"
  110. U2 "Beautiful day"
  111. U2 "Hands that built America"
  112. U2 "Hold me, thrill me, kiss me, kill me"
  113.  Virgin "To ty"
  114. TATU "Stars"
  115. TATU "30 seconds"
  116. Zbigniew Wodecki "Kochaj mnie" 
  117. O.N.A. "Niekochana"
  118. O.N.A. "Kiedy powiem sobie dość"
  119. O.N.A. "Wszystko to co ja"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz