środa, 8 stycznia 2014

Śnieżynkowe panienki (projekt zima, dzień 18)

Jakoś tak się ostatnio składa, że realizuję zamiary dawno odkładane. Tak też jest w przypadku śnieżynkowych baletniczek. Widziałam je już jakiś czas temu, ale wtedy nie wydawały się mi tak atrakcyjne. Teraz, będąc na etapie zimowego przystrajania domu z Dziećmi, pomyślałam, że chcę coś nie tak oczywistego jak śnieżynki, coś w tym stylu, a jednak innego. I tak powstało 7 białych panienek. Na stronie krokotak.com można pobrać różne wzory  baletnic, jest również instrukcja co i jak zrobić by mieć takie cudeńka u siebie w domu :) Ja wybrałam najprostszą formę, żeby dla moim małym rączkom łatwiej było wycinać. Syn je wycinał, Córka się nimi bawiła, ja robiłam spódnice - wspólnymi siłami powstała kolejna w naszym dorobku kominkowa girlanda ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz