piątek, 8 sierpnia 2014

Lody jogurtowe czekoladowe.

Syn prosił o lody czekoladowe więc wymyśliłam takie :)

Składniki:
duży jogurt naturalny
4 łyżeczki cukru
2 łyżki kakao
odrobina wody wrzącej do zaparzenia kakao i rozpuszczenia cukru

Kakao i cukier zalałam wrzątkiem i dobrze wymieszałam, tak by wszystko się połączyło, a cukier rozpuścił, następnie mieszaninę zahartowałam odrobiną jogurtu i wmieszałam w pozostały, przelałam do foremek i do lodówki. Uwagi po zjedzeniu są takie, że użyłam stanowczo za dużo kakao, lody były smaczne, ale bardzo sycące, za mocne po prostu. Jeszcze jeden dowód na to, że trzeba zachować równowagę we wszystkim :)


2 komentarze:

  1. Takie lody o tej porze roku znajdą amatorów, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się rozmiłowałam w tym robieniu lodów, że nie kupujemy żadnych, jemy tylko te domowe :)

      Usuń