wtorek, 15 lipca 2014

Dlaczego bloguję (wyzwanie blogowe - 5 dni do lepszego bloga, dzień 2)



Kolejny, drugi dzień wyzwania Uli Phelep ma dać odpowiedź na pytanie - dlaczego bloguję.
Dlaczego więc?


W 2006 roku założyłam swojego, pierwszego bloga, bardzo osobistego, z potrzeby "wygadania się". W miarę jak czas upływał, stwierdziłam jednak, że nie o to mi chodziło, że nie spełnia on moich oczekiwań. W międzyczasie urodził się mój Syn, dwa lata później Córka, a ja wciąż czegoś poszukiwałam, swojej drogi, swojego miejsca. Moje życie upływało, dając mi odpowiedzi na wiele pytań, a wydarzenia, które mnie spotykały bardzo zmieniły mnie jako człowieka, uświadomiły mi kim chciałabym być – jaką kobietą, jaką matką, żoną, jakim człowiekiem. Odnalazłam w sobie rzeczy, o których nigdy bym nie powiedziała, że we mnie istnieją, zapragnęłam się tym podzielić z innymi, otworzyć się na nowe wyzwania. Tak powstał blog SAndstorm. Z czasem, całkiem nieoczekiwanie dla mnie samej, stał się on narzędziem do tego, by utrzymać moje lenistwo w ryzach, żeby wyrobić w sobie pewne nawyki, moim miejscem, do którego zawsze wracam z przyjemnością.  


2 komentarze: