środa, 16 lipca 2014

10 rzeczy, które lubię i 10, których nie znoszę (wyzwanie blogowe - 5 dni do lepszego bloga, dzień 3)

Dzień 3 wyzwania u Uli Phelep i lista rzeczy, które lubię i których nie znoszę :)






Lubię:

  1. Zapach ziemi po deszczu.
  2. wyroby z ciasta francuskiego.
  3. Prace w ogrodzie.
  4. Zabawy z Dziećmi.
  5. Ponurą deszczową pogodę rodem ze "Zmierzchu", kiedy wszystko jest taaaakie zielone.
  6. Kolory czarny i zielony.
  7. Słuchać muzyki.
  8. Uczyć się nowych rzeczy.
  9. Gotować i piec.
  10. Marzyć ;)
Nie lubię:
  1. Pająków.
  2. Surowych jajek.
  3. Zawiści.
  4. Niesłowności.
  5. Ćwiczeń cardio (ale i tak ćwiczę przełamując moją niechęć).
  6. Zagniatania ciasta.
  7. Smaku kawowego w wyrobach cukierniczych i słodyczach.
  8. Czerwonego koloru.
  9. Mycia okien.
  10. Narzucania mi cudzej woli.

16 komentarzy:

  1. Krótko i na temat- to lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię zapach po deszczu, a po takim letnim cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja lubię mamy, które potrafią z prostych rzeczy uczynić zabawę z dziećmi. Zapiszę sobie Twój adres, bo widzę tu kopalnię pomysłów!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się u mnie podoba, zapraszam :)

      Usuń
  4. Też nie lubię pająków! Mam arachnofobię :) Zapach deszczu jest taki odświeżający.... Potrafię go wyczuć, zanim jeszcze spadnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam arachnofobię, napisałam " nie lubię", ale to naprawdę mało powiedziane i jakie uciążliwe, cieszę się, że nie mieszkam w tropikach, bo chyba bym na zawał serca umarła...

      Usuń
  5. Ciekawe i nietypowe nie lubię :) Czy ja lubię cardio, hmmm....? Chyba mam podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie cierpię, nie lubię - tak rano myślałam robiąc trening, ale mój organizm tego potrzebuje, więc zaciskam zęby i ćwiczę :)

      Usuń
  6. O tak, zabawa z dziećmi to zdecydowanie to co i mnie odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie lubię pająków i wszystkiego kawowego, co nie jest kawą - szczególnie jogurtów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja szczególnie nadzienia kawowego do czekoladek.

      Usuń
  8. Kto nie lubi marzyć.... ohh właśnie się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W marzeniach wszystko jest możliwe :)

    OdpowiedzUsuń