środa, 4 czerwca 2014

Rzeczy, które chcę zacząć robić (wyzwanie Czerwcowe Listy)

Wiele z niżej wymienionych punktów to równocześnie moje zamierzenia i cele do realizacji na 2014 rok. Kilka z nich zaczęłam wprowadzać w życie, jestem w trakcie ich wdrażania, ale nie jest to jeszcze stan, który satysfakcjonuje mnie na tyle, bym mogła uznać je za zaliczone.
Oto moja lista rzeczy, które chcę zacząć robić:
  1.  Żyć wg tej filozofii
  2. Zacząć jeździć samochodem.
  3. Nauczyć sie nowych technik rękodzielniczych.
  4. Nauczyć 5 języków skandynawskich.
  5. Zobaczyć pokryte zastygłą lawą pola Islandii i norweskie fiordy.
  6. Zrobić certyfikat z języka angielskiego i kurs pedagogiczny.
  7. Wykluczyć cukier i słodycze z naszej diety.
  8. Odświeżyć język rosyjski.
  9. Nie zapominać o codziennej pielęgnacji skóry twarzy.
  10. Nauczyć się obsługiwać programy graficzne.
  11. Zacząć ćwiczenia logopedyczne z Córką.
  12. Ćwiczyć jogę każdego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz