czwartek, 5 czerwca 2014

Moje młodsze ja byłoby zadowolone z ... (wyzwanie Czerwcowe Listy)

Myślę, że moje młodsze ja byłoby przede wszystkim zdziwione, gdyby zobaczyło mnie w przyszłości :) Zadowolone pewnie też, na pewno, bo to jaka teraz jestem, jest dla mnie samej wielkim wyczynem.
Moje młodsze ja byłoby zadowolone z:
  • tego, że zaakceptowałam siebie
  • tego, że zaakceptowałam fakt, że każdy ma wolny wybór, a ja zawsze muszę szanować wybory innych i ich zdanie nawet jeśli się z nim nie zgadzam 
  • tego, że mam prawo żądać szacunku dla siebie, moich decyzji i wyborów
  • tego, że staram się teraz patrzeć na świat z optymizmem
  • tego, że mam siłę by walczyć o to, co jest dla mnie ważne
  • tego, że nie staram się już nikogo zadowolić, sprostać oczekiwaniom innych, zasłużyć na miłość i zainteresowanie
  • tego, że mam świadomość, że nie zbawię świata ani ludzi, którzy nie chcą by im pomóc
  • tego jak radzę sobie ze stresem, smutkiem, żalem, żałobą
  • tego, że przestałam palić (nie palę 7 lat)
  • tego, że wzięłam się za siebie i w końcu 6 lat po urodzeniu Syna, wróciłam do wagi sprzed ciąży
  • tego, że staram się towarzyszyć moim Dzieciom w Ich codzienności, być wsparciem i towarzyszem
  • tego, że w znoju codzienności zauważam rzeczy ważne
  • tego, że stawiam przed sobą kolejne wyzwania, które ulepszają nie tylko moje, ale także nasze, wspólne życie
  • tego, że doceniam najdrobniejsze szczegóły w naszym codziennym życiu, takie, które sprawiają, że czuję się szczęśliwa
  • tego, że jeśli miałabym teraz umrzeć, umarłabym jako szczęśliwy człowiek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz