piątek, 27 czerwca 2014

Lista najlepszych sposobów na relaks (wyzwanie Czerwcowe Listy)

  1. Joga.
  2. Relaksujący prysznic najlepiej z jakimś cudownie pachnącym i czyniącym cuda, smarowidłem domowej roboty.
  3. Czytanie.
  4.  Kawa i coś dobrego do niej, najlepiej w towarzystwie, w samotności nie smakuje tak dobrze ;)
  5. "Grzebanie w ziemi" - podobno prace w ogrodzie i ogródku, kontakt rąk z ziemią, pomagają uwolnić się od negatywnych emocji, u mnie działa.
  6. Uczta muzyczna ;)
  7. Sen.
  8. Poszukiwanie inspiracji w internecie.
  9. Spotkania ze znajomymi, rodziną.

2 komentarze:

  1. Niedawno trafiłam na wyzwanie czerwcowe listy i takim sposobem dotarłam tutaj:) Powyższa lista przypomniała mi kilka ważnych spraw. Dzięki! Podoba mi się to,jak twórczo spędzasz czas z dziećmi.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te czerwcowe listy mnie też wiele uświadomiły, bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :) Pozdrawiam!

      Usuń