niedziela, 8 czerwca 2014

Każdy powinien wiedzieć, że... (wyzwanie Czerwcowe Listy)

Co powinni wiedzieć o mnie ludzie, którzy są wokół mnie? Oto moja lista:
  • rodzina jest dla mnie najważniejsza,
  • zrobię wszystko by moje Dzieci miały spokojny, bezpieczny, ciepły dom,
  • wszystko, co było trudne w moim życiu, zbudowało moją siłę, nauczyło, że nie mogę się poddać,
  • bywam nadwrażliwa,
  • staram się żyć wg zasad:  nie oczekuj, nie oceniaj, doceniaj,
  • dążę do tego by uprościć moje życie na wielu płaszczyznach,
  • moja codzienność to ciągła walka z czasem, własnymi słabościami i ograniczeniami,
  • nie jest łatwo odzyskać moje zaufanie,
  • zawsze widzę szklankę do połowy pełną, a nie pustą,
  • nawet w najgorszej sytuacji staram się zobaczyć coś pozytywnego
  • wraz z wiekiem nauczyłam  się najpierw myśleć potem mówić,
  • uważam, że wszystko co robimy, wraca do nas jak bumerang
  • interesuje mnie wszystko, uwielbiam uczyć się nowych rzeczy 
  • uczę się na błędach
  • nie obchodzą mnie plotki
  • jeśli chcę coś zmienić w swoim życiu, zaczynam od siebie
  • cudze problemy i zmartwienia często traktuję jak własne
  • wybaczam  szybko, pamiętam na zawsze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz