poniedziałek, 23 września 2013

Projekt jesień :)


Kiełkował ten pomysł w mojej głowie już długo i  w końcu postanowiłam coś z tym zrobić....
Jestem typem, który pracuje wydajniej, jeżeli coś zaplanuje. Kiedyś nie rozumiałam ludzi, którzy tworzyli plany i realizowali je krok po kroku, uważałam, że to nie dla mnie. Pojawienie się w moim życiu Dzieci sprawiło, że to wszystko nabrało dla mnie sensu, bo bez dobrego planu byłoby ciężko pogodzić wszystko to, co teraz jest na mojej głowie.
Projekt jesień to zestaw aktywności dla moich Dzieci związany z tą porą roku. Przewidziany jest na jej każdy dzień dlatego codziennie spodziewajcie się postów obrazujących nasze jesienne poczynania. Jako, że dziś pierwszy dzień jesieni, zapraszam na zadania. Pochodzą stąd i wszyscy troje jak jeden mąż, rozpoczęliśmy nasz projekt z wielką radością :)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz