czwartek, 14 lutego 2013

Bieganie i cynamonowo-miodowy specyfik

Moje treningi z Ewą Chodakowską weszły mi w krew i czułam się po nich fantastycznie, ale niestety moje ciało chudnąć z nimi nie chciało :))) Postanowiłam wrócić do czegoś, co po urodzeniu Synka, pozwoliło mi poprawić wygląd i samopoczucie, a mianowicie biegania. Od 4 dni robię to przez godzinę i widać efekty - spodnie zrobiły się luźniejsze, a to dla mnie najlepsza motywacja. Poza tym odkryłam na stylowi.pl recepturę na napój podobno ułatwiający odchudzanie i próbuję go na własnej skórze :)
Jego składniki to:
pół łyżeczki cynamonu
łyżeczka miodu
szklanka wody
Cynamon zalewamy gorącą, przegotowaną wodą, czekamy aż przestygnie i do lekko ciepłego napoju dodajemy miód, pijemy wieczorem przed pójściem spać połowę, a drugą połowę zostawiamy na rano, pijemy na czczo, pół godziny przed śniadaniem.
Dobrej nocki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz