sobota, 1 grudnia 2012

Kalendarz adwentowy

I udało się :)
Rano biłam się z myślami, jak to zrobić aż w końcu wykiełkował pomysł, żeby użyć pudełeczek z kinder jajek, których mamy mnóstwo. Tak też zrobiłam. Wydrukowałam stąd przywieszki, które następnie zostały naklejone na pudełeczka. Wcześniej wymyśliliśmy co słodkiego w kalendarzu będzie, wydrukowałam to na karteczkach - żółtych dla Synka i różowych dla Córki, wycięłam. Włożyliśmy co trzeba do pudełeczek, a wszystko umieściliśmy w koszyczku, bo nie miałam już czasu na zawieszki czy coś w tym stylu. Z tego względu też jest jeden kalendarz dla dwójki moich Pociech. A oto zdjęciowy przegląd i końcowy efekt pracy:









Przeczytałam też dziś rano o adwentowym kalendarzu urody i pomyślałam, że coś takiego dla siebie zrobię, muszę jednak na razie zająć się istotniejszymi sprawami :)
Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz