poniedziałek, 17 grudnia 2012

Dieta kapuściana i ssanie oleju

 Już po tytule posta widać jakie będą te moje dwa eksperymenty..
Dietę kapuścianą stosowałam raz i z wieloma odstępstwami dlatego teraz postanowiłam się zastosować w pełni. Za pierwszym razem, mimo wielu "grzeszków" schudłam przez tydzień 3 kg, bez efektu jo-jo i pomogło mi to w uregulowaniu posiłków i pozbyciu się ciągłej ochoty na słodycze. Teraz chciałabym schudnąć tyle, ile to tylko możliwe, wyrobić w sobie nawyk picia większej ilości płynów, przestać się objadać słodyczami. To jest zgubna i niestety największa moja słabość. Zaczęłam dziś. Dieta będzie trwała tydzień. Kiedy ją skończę napiszę o efektach.
Tyle samo czasu będzie trwało ssanie oleju - metoda oczyszczania organizmu z toksyn. Ma wielu zwolenników, wielu neguje jej skuteczność, a ja ją przetestuję na sobie, przez tydzień na razie, a potem zdecyduję co dalej.
O ssaniu oleju tu i tu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz