niedziela, 18 listopada 2012

Paprykowy kurczak

Na naszym stole często pojawia się drób. Najczęściej pod postacią piersi z kurczaka. Staram się wymyślać nowe pomysły na ich przyrządzenie, bo jedzenie, nawet najsmaczniejsze, jeśli ciągle jest takie samo, nudzi się, przejada... Dziś nie mając dużo czasu, postawiłam na coś szybkiego. Użyłam do tego w większości "gotowców" - własnych lub kupowanych :)

Mięso z piersi pokroiłam, dodałam do niego vegetę, słodką paprykę i pieprz ziołowy, wrzuciłam na patelnię i lekko obsmażyłam, następnie wrzuciłam mrożoną włoszczyznę w paskach.
Podsmażyłam.
Następnie dodałam własnej roboty paprykę (przepis tereko, tylko ja robiłam samą paprykę, bez pomidorów).
I własnej roboty sos paprykowy na zimę (przepis)
Powstał szybki kurczak paprykowy, do którego dodałam jeszcze natkę pietruszki
I gotowe :) Do ziemniaczków  w sam raz :)






2 komentarze: